niedziela, 23 czerwca 2013

Żarłostacja czyli Opolski Piknik Kulinarny :D

ha, myślę i nie wiem jak zacząć ;)
jak tylko Amelka z Pierwsze Primo! dała mi cynk, ze kroi się taka impreza i abyśmy razem zadbały o zdrowe słodkości- nie miałam ani chwili wahania :) podglądałam tego typu imprezy na zdjęciach moich znajomych z innych miast, tzw "Restaurant Day", ale wtedy myślałam, że wystawiają się właściciele knajp, a nie po prostu ludzie dla których gotowanie jest pasją domową.
A tu masz, Opole szybko zakumało i wdrożyło akcję w życie, z czego cieszę się szalenie, bo zapowiadane są kolejne edycje :D

z tego miejsca chcę podziękować wszystkim, bez których ta impreza nie ujrzała by światła dziennego. Na grupie fb, gdzie w toku były wszelkie ustalenia, ja osobiście się chwilami gubiłam; pomysłów była mnogość, chęci jeszcze więcej i w efekcie powstała świetna impreza gdzie smakowanie było na pierwszym miejscu :)

Jakże przyjemnie było patrzeć na naszych gości, zajadających się ze smakiem i mówiących nam o swoich wrażeniach :D wspaniałe uczucie!

mogła bym tak chyba conajmniej raz w miesiącu ;)

ale następnym razem zdecydowanie muszę więcej zjeść od moich współ-wystawców; tym razem byłyśmy tak z Amelką pochłonięte obsługą naszego stoiska, że zdecydowanie czas upłynął zbyt szybko!

to teraz czas na foty!
na początek nasze stoisko czyli brikola pichci i pierwsze primo razem!

a na naszym stole...


 pyszności od Amelki:



 
 



Amelka w akcji :)

i kilka szybkich spojrzeń na całą Żarłostację




 tu ja z dzieciarnią na zasłużonym odpoczynku ;)



 najmłodszy koneser-podróżnik



 młody wszędzie ma się jak u siebie...

5 komentarzy:

  1. Bylo bosko ;-) a ja w tym biegu nie sprobowalam od Was niczego wiec na kolejnej Zarlostacji zaczynam od Was ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Było cudnie ! super relacja i ja też ogromnie żałuję że nie udało mi się spróbować Waszych pyszności! podczas kolejnej edycji nadrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miło było mi Cię poznać:) Atmosfera była super! Pozdrawiam! Krysia

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło było cię poznać! :) Było świetnie! Mam nadzieję, że pierwsza ale nie ostatnia taka akcja :)!

    OdpowiedzUsuń